Aven - 2008-07-02 22:59:09

Mam pomysł na fabułę gry... a mianowicie coś takiego:
Należało by stworzyć podział na ery... a żeby każda era różniła się od poprzedniej i nie nudziła się powtarzającą się fabułą z poprzedniej ery, trzeba w każdej erze wyznaczać nowe wyzwania, problemy, questy czyli zmieniać aktualną historię gry tak by zachęcała nową historią i nowymi rolami do odegrania przez graczy...Np. w każdej nowej erze trzeba będzie ubić innego potwora, postać, demona - to czym to będzie podlega dyskusji...
Oczywiście historia będzie musiała się toczyć tak, aby wszystkie elementy się w jakiś sposób łączyły się w całość tworząc przepiękną opowieść o bohaterach, przezwyciężających zło w krainie... a jak to spożytkować?? Po kilku erach (około 5) można by opowiadania o aktualnej erze przelać na papier, zebrać do kupy i wydać jako książkę... Same pożytki można czerpać z tej idei...

www.fc-rp.pun.pl www.lakierowankomotoryzacja.pun.pl www.bioanalityka.pun.pl www.forumgrajacychinaczej.pun.pl www.ntsdnaruto.pun.pl